Your browser does not support JavaScript!


Myymälän asetukset

§1 Termin sanasto

1. Myyjä - TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika, jonka kotipaikka on Pędzewo 21A, 87-134 Zlawieś Wielka. Regis: 091432757.
2. Shop - Myyjän omistama internet-palvelu, joka on saatavissa verkkotunnuksen www.transitcenter.pl kautta, jonka kautta ostaja voi tehdä tilauksia.
3. Ostaja - tilaaja, joka tilaa tilauksen kuluttajalle tai muulle kuin kuluttajalle.
4. Kuluttaja - luonnollinen henkilö, joka suorittaa oikeustoimen (myyntisopimus myymälän kautta), joka ei liity suoraan yrityksen toimintaan tai ammatilliseen toimintaan (siviililain 221 §).
5. Käyttäjä - henkilö, joka teki rekisteröinnin ja perusti tilin täyttämällä kauppaan kuuluvat www.transitcenter.pl -rekisteröintilomakkeen.
6. Tili - Store-palvelimen tila, joka on asetettu Käyttäjälle, johon käyttäjä tallentaa henkilötietonsa ja jonka käyttäjän tilausten historia tallennetaan.
6. Tilin tila "Käyttäjän käyttöön asetetulla Store-palvelimella, jolle käyttäjä tallettaa henkilötietonsa ja jonka käyttäjän tilausten historia on tallennettu.
7. Henkilötiedot - jotka on kerätty rekisteröintilomakkeella, joka on saatavilla osoitteessa www.transitcenter.pl, tunnistetusta tai tunnistettavasta luonnollisesta henkilöstä, jota Store käsittelee tilausten moitteettomaksi suorittamiseksi ja muille toiminnallisille ja markkinointitarkoituksiin.
8. Henkilötietojen käsittely - henkilötietojen käsittelystä, keräämisestä ja käytöstä henkilötietolain 29.8.1997 annetun henkilötietolain (konsolidoitu teksti: Dz.U. z 2016 r. poz. 922).
9. Asetukset - nämä määräykset. 10. Tavarat - irrotettava tavara, joka on myytävänä myymälässä, erityisesti uusia ja käytettyjä autonosia. 11. Tilaus - ilmoitus ostajan tahdosta tehdä suoraan sopimus tavaran myymisestä etäisyyksien kautta kauppaan, jossa mainitaan ainakin tavaroiden tyyppi ja määrä.
12. Uutiskirje - sähköisesti maksutta tarjottava palvelu, jonka avulla Asiakas voi saada Kaupalta sähköisesti etukäteen vahvistettuja viestejä, jotka koskevat Kauppaa, mukaan lukien tietoa tarjouksista, kampanjoista ja uusista tuotteista Kaupassa.

§2 Yleiset säännökset

1. Säännöt määrittelevät Shopin verkkosivuilla olevien tavaroiden myyntisopimusten tekemisen ja suorittamisen säännöt 2. Jos haluat tilata Säilytä, sinulla on oltava laitteita, joiden avulla voit käyttää Internetiä, sähköpostia ja Internet-resurssien katseluohjelmaa verkkosivujen katsomiseen.
3. Myynnin kohteena ovat tavarat, jotka Shop esittelee tilauksen tekemisen yhteydessä
4. Tavaran vieressä olevat hinnat ovat EURO ja sisältävät arvonlisäveron. Merentakaisten hyödykkeiden hinnat on ilmaistu euroina (€) tai GBP (GBP)
5. Myyjän tarjonta myymälässä on voimassa Puolassa ja Euroopan unionissa, ellei tavaran kuvauksessa toisin mainita. Erityistapauksissa tilaukset käsitellään EU: n ulkopuolella yksittäisin ehdoin.
6. Myyjällä on oikeus muuttaa Tavaroiden hintoja, tavaroita ja takaisinostoja, myöntää alennuksia tietyistä tavaroista sekä suorittaa ja peruuttaa myyntitarjousta. Tämä ei millään tavoin rajoita ostajan hankkimia oikeuksia; eli muutokset eivät koske tilausta, jonka ostaja on toimittanut.
7. Kauppa (myös ostaja mukaan lukien) on kielletty lähettämään laittomia sisältöjä (esim. Tavaran lausuntoja).
8. Kaikki FORD-brändit ovat informatiivisia.
9. Kaikki tämän sivuston sisältö, materiaalit ja grafiikka ovat Transit Centerin omaisuutta, ja ne ovat tekijänoikeuksien suojaamia.

§3 Tavaroiden Laatu

1. Kauppa myy uusia osia nykyisestä tuotannosta ja niillä on täysi valmistajan takuu
2. Kauppia myydyt käytetyt osia tuodaan ja tarkistetaan edelleen. Käytettyjen osien tila sisältyy osan kuvaukseen ja vastaa todettua osaa
3. Kuvia TRANSIT CENTERin tarjoamista varaosista. Yritämme esittää kuvat esille tarkasti vastaamaan tavaroiden ulkoasua.

§4 Jättämisen hankintaa
1. Myyjä voi tehdä tilauksia seuraavasti:

a) Storeen - täyttämällä vuorovaikutteisen lomakkeen,
b) puhelimitse - yhteysnumero: +48 56 678 02 01,
c) sähköpostitse osoitteeseen auton-osat@transitcenter.fi .

2. Tilauksen tekeminen Store-palvelun kautta: lisää valittu tuote ostoskoriin ja seuraa Store-sivulla näkyviä lisätietoja. Kauppa-ostosten tekeminen on mahdollista molemmille rekisteröityneille käyttäjille - heidän tilinsä palvelimella sekä asiakkaille tilaamatta rekisteröimistä ja tilin luomista.
3. Tilauksen jälkeen ostaja saa:

a) automaattisesti luodun sähköpostiviestin - vahvistaen Myyjän tilauksen - yhdessä kaikkien asiaan liittyvien Tilausvaatimusten kanssa (jos tilaus tehdään Shop-sivuston kautta),
b) tilauksen tekemisen yhden arkipäivän kuluessa - sähköpostitse tai puhelimitse vahvistaen, että tavaroiden myyntiä koskeva sopimus on tehty ja tehty.

4. Jos ostaja on havainnut virheen 4 §: n 4 momentissa tarkoitetun Shopin toimittamissa tiedoissa, 3 pistettä. b) Käyttöehdot, Myyjä ottaa sinuun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse, jotta voit korjata mahdolliset epäjohdonmukaisuudet.
5. Ostaja voi muuttaa tilauksen sisältöä, kunnes tavaraa ei ole vielä toimitettu. Sinun tulee ottaa yhteyttä myyjään puhelimitse tai sähköpostilla

§5 Toimituskulut
Tavaroiden luovutushinta (toimituskulut) kattaa ostajan. Toimitus tapahtuu Puolassa ja muissa Euroopan unionin maissa. Toimitus tapahtuu kuriiripalvelun mukaan nykyisen hinnaston mukaisesti, joka on erottamaton osa sääntöjä (lisätietoja "Lähettäminen" -välilehdessä). Ostaja, joka lähettää tilauksen ja valitsee toimitustavan, hyväksyy hinnaston mukaiset toimituskulut EU: n rajojen ulkopuolella sijaitsevilla tilauksilla on eri toimituskustannukset, joista sovitaan erikseen asianomaisten kanssa.

§6 Maksuehdot

Myyjä tarjoaa seuraavat maksutavat:

a) pankkisiirto Transit Centerin pankkitilille (ennakkomaksu),
b) maksu kortilla PayPalin kautta,
c) PayPal - nopeat verkkomaksut.

§7 Tilauksen käsittely
1. Ostajan Shopin kautta toimittaman tilauksen täyttämisen edellytyksenä on henkilökohtaisten ja yhteystietojen interaktiivisen lomakkeen täyttäminen (mikä mahdollistaa tilauksen vahvistamisen ja vahvistamisen). Tilaus katsotaan hyväksytyksi vain, jos tilauslomake on täytetty asianmukaisesti. Määräyksen antaminen edellyttää sääntöjen hyväksymistä
2. Jos Interaktiivinen lomake on virheellinen tai puutteellinen, myyjä pyrkii parhaiten ottamaan yhteyttä ostajalle vahvistaakseen tilauksen hyväksymisen. Jos tilausasiakirjan hyväksymistä ei vahvisteta kolmen päivän kuluessa ostajan kanssa tapahtuvan puutteen vuoksi, Myyjän Tarjous Tarjottu Tavarat ei ole sitova.
3. Ostotilausten aikana ostaja saa sähköpostin, jolla on tietoja Tilaustilan muutoksesta
4. Tilausten täyttämisen tila - Ostaja voi tarkistaa Shop-sivustolla milloin tahansa.
5. Keskimääräinen tilauksen täyttämisaika on 1-3 arkipäivää toimitushetkellä. Tätä aikaa voidaan pidentää vielä 3-4 arkipäivää, jos tuote on tuotava valmistajan varastosta. Suurin tilausten suoritusaika on enintään 30 päivää. Eri toteutusaikaa omaavien tavaroiden tilaus lähetetään kokonaisuuden loppuun saattamisen jälkeen, toisin sanoen sen pisin ajan kuluttua. Edellä 4 §: ssä tarkoitetussa ilmoituksessa 3 pistettä. b) Ostajaehdoissa on ilmoitettava Tavaran toimituspäivämäärä
6. Myyjä toimittaa tavarat kuriiripalvelun kautta
7. Courier-toimitus toimitetaan klo 9.00-17.00 välisenä aikana
8. Myyjä ei pysty määrittämään tai takaa tarkan ajan toimituksen tavarat, niin järjestämiseksi toimitus vaaditaan yhteyttä kuriiri toimituksen ja hallinto lastauksesta numerot, jotka on sijoitettu tarkoitetut tiedot § 7 kohdassa. 3 sääntö (tilauksen tilan muuttaminen)
9. Jos kuriiri ei täytä Ostajaa, hän jättää tiedot tavaroiden toimittamisesta mainoksen muodossa.
10. Ensimmäisenä päivänä testin jälkeen toimituksen, tavarat on perillä ostajan paikallisyhdistys kuriiri, jossa voit poimia tavarat henkilökohtaisesti - sivuliikkeen osoite kuriiri ja kaikki yksityiskohdat lähetyksen ovat tulostuksen ilmoituksesta.
11. Jos tavaraa ei ole otettu vastaan ​​kuriiritoimistosta, kuriiri toimitetaan jälleen toisena päivänä toimituksen jälkeen.
12. Myyntiasiakirja on kuitin tai ostajan pyynnöstä alv-lasku, jonka Ostaja vastaanottaa sähköisesti 12 tunnin kuluttua tilauksen lähettämisestä sähköpostiosoitteeseen, jonka hän on antanut luotaessa tiliä myymälässä.
13. Myyjä pidättää että jotkin tavarat eivät välttämättä ole käytettävissä merenkulun ulkomailla, jolloin tieto on kuvaus tavaroista.
14. pettäessä kerätä lähetyksen lähettämä Ostaja lataamiseen, myyjä voi pyytää ostajaa suorittamaan myyntiin sopimusta ja rajata aikavälin uhka, että jos tehoton päättymistä hänen vetäytyy myyntisopimus. Määräajan päättymisen ja asiakkaan vastauksen jälkeen Myyjä voi jättää peruuttamisilmoituksen ostajalle. Tällöin myyntisopimusta ei katsota, ja Myyjä voi vaatia korvausta ostajan oletusvelvollisuudesta.

§8 Ostajan tarkastaminen lähetyksestä
On suositeltavaa, että kun vastaanotat kuriirin toimittamaa kuriiriä, ostaja on tutkinut lähetyksen. Jos lähetys vahingoittuu, myyjä suosittelee, että vahinkoilmoitus laaditaan kuriirin läsnä ollessa ja ilmoittakaa viipymättä Myyjän asiakaspalveluosastolle. Jos tavaraa ei ole tarkistettu tai kieltäytynyt kirjaamasta vahingonkorvausta, myyjä suosittelee lähettämään lähettipalvelun työntekijän (nimi, puhelinnumero ja puhelinnumero) henkilötietojasi ja lähettämään nämä tiedot viipymättä Myyjän asiakaspalveluun.

§9 Päättäminen (tavaroiden palautus)
1. Ostajalle tilan Kuluttaja voi purkaa myyntisopimuksen ostetun tavaran myyjältä jostain syystä, niin ilmoitettava sähköisessä muodossa 14 päivän kuluessa Tuotteen (ts. Siitä päivästä lukien, jona Kulutustavarat). Jotta tämä määräaika säilyisi, riittää, että lähetämme lausuman ennen sen päättymistä. Ostaja voi käyttää ilmoitusmallia totesi kaupassa.
2. Kuluttajalle ei myönnetä peruuttamisoikeutta, jos:
hyötyvät kuluttajan määrittelemissä ominaisuuksissa tai läheisessä suhteessa hänen henkilöönsä,
etuja, joita ei luonteensa vuoksi voida korvata tai heikentää nopeasti,
3. Jos kuluttaja on peruuttanut, kuluttaja on velvollinen palauttamaan tavarat muuttamatta, ellei muutos ole tarpeen tavanomaisen johdon rajoissa.
4. Kuluttajan on palautettava tavarat välittömästi, enintään 14 päivän kuluttua peruuttamispäivästä
5. Kuluttaja, joka on irtisanonut sopimuksen, lähettää tavarat myyjälle omalla kustannuksellaan; Tämä hinta ei ole palautettavissa
6. maksettu hinta tavarat yhdessä aiheutuvat kustannukset merenkulun ostaessaan Kulutustavarat palautetaan Myyjän 14 päivän kuluessa peruuttamispäivästä.
7. Kuluttajalla, jolla ei ole kuluttajaa, ei ole oikeutta peruuttaa 9 §: ssä tarkoitetusta sopimuksesta. 1 sääntöjä. Näihin sääntöihin ja peruuttamisedellytyksiin sovelletaan siviililain säännöksiä
8. Olet vastuussa väheneminen asioiden arvon seurauksena käyttää sitä tavalla, joka ylittää sen, mikä on tarpeen vahvistaa luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden asia, paitsi jos elinkeinonharjoittaja ei ole ilmoittanut kuluttajalle peruuttamisoikeudesta vaatimusten mukaisesti Art. 12 sek. Kuluttajulain 1 momentin 9 kohta
9. Oikeus luopua sopimuksesta muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tai etäisyydellä ei oikeuta kuluttajaa muun muassa sopimuksiin:

1) palvelujen tarjoamista, jos elinkeinonharjoittaja on suorittanut täyden palvelun kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, jolle on ilmoitettu ennen palvelun aloittamista, että elinkeinonharjoittaja on menettänyt oikeuden peruuttaa sopimus palvelun suorittamisen jälkeen;
2) Tarjouksen aihe on ammattitaitoinen esine, joka on valmistettu kuluttajan spesifikaatioille tai yksilöllisten tarpeiden tyydyttämiseksi.

§10 Valituksen
1. Myyjä on vastuussa Kuluttajan ostajaa kohtaan siitä, että tavaraa ei ole noudatettu myyntisopimuksella kuluttajien oikeuksista 30.5.2014 annetun lain (vuoden 2014 lehdistötiedote, kohta 827) soveltamisalaan.
2. Tavaran sopimattomuuteen liittyvät valitukset myyntisopimuksella voidaan toimittaa kirjallisesti myyjälle (valitukset ja interventio) tai sähköpostitse osoitteeseen auton-osat@transitcenter.fi

2.1 Myyjän vastuu siitä, että tavara ei ole sopimuksen mukainen, kestää 2 vuotta tavaran toimituspäivästä.
2.2 Myyjän on vastattava reklamaatioon 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
2.3 Yrittäjien, jotka eivät ole kuluttajaoikeuslaissa tarkoitettuja kuluttajia, takuun mukaiset oikeudet menetetään, jos ostaja, joka on yrittäjä, ei ole tarkastanut tavaroita tällaisille tavaroille tavanomaisena ajankohtana ja tavalla eikä ilmoittanut myyjälle välittömästi havaitusta viasta, ja jos vika ilmenee vasta myöhemmin - jos hän ei ole ilmoittanut myyjälle välittömästi sen havaitsemisen jälkeen.

3. Jos toimitat valituksen tavaroiden noudattamatta jättämisestä sopimukseen, Myyjä suosittelee ostajan yhteystietoja, yksityiskohtaisen kuvauksen valituksen syystä ja myyjän vaatimuksista sekä myyntiasiakirjan tai valokopion. Suosittelemme täyttämään lomakkeen . 4. Myyjä on vastuussa ostajalle, joka ei ole kuluttaja, siviililain (yrittäjä) säännösten perusteella takuun piirissä, kun taas ostajalle, joka on kuluttaja, se on vastuussa kuluttajan oikeuksista annetun lain säännösten perusteella kuluttajatakuun piirissä.
5. Asiakkaan tekemä valitus, joka ei ole kuluttaja ilman mukana olevaa myyntiasiakirjaa, ei oteta huomioon
6. Myyjän on tunnustettava valitukset 14 päivän kuluessa niiden esittämisestä tai tavaran toimittamisesta, jos se on tarpeen valituksen tunnustamiseksi. Jos Myyjä ei vastaa tämän määräajan kuluessa, valitus tunnustetaan automaattisesti.
7. Reklamaatioiden kohteena olevien tavaroiden toimituskustannukset maksaa Asiakas, joka on velvollinen järjestämään paketin kuljetuksen posti- tai kuriiripalvelun kautta. Jos reklamaatio onnistuu, mainostetun tuotteen kuljetuskustannukset palautetaan Asiakkaalle.
8. Toimittajalle toimitetulle kuljetuspalvelulle Myyjä laskee arvonlisäveron.
9. Myyjä ei ole vastuussa tavaroiden virheellisestä asennuksesta.
10. Myyjä antaa mahdollisuuden käsitellä valitusta etänä toimitetun kuva- tai videomateriaalin perusteella ilman, että tavaroita tarvitsee lähettää takaisin Transit Centerin myymälään. Myyjän tai reklamaatio-osaston on vahvistettava kaikki tällaiset tapaukset.

§11 Takuu
1. Takuun piiriin kuuluvien tavaroiden osalta sitä käytetään myös takuuseen sisältyvien ehtojen mukaisesti.
2. Kuluttajan oikeudet, jotka johtuvat valituksesta, joka on tehty tavaroiden sopimattomuudesta sopimukseen tai ostajan oikeus olla kuluttaja väitetystä vahingon takuuta koskevasta valituksesta, ei sulje pois, rajoittaa tai keskeyttää ostajan oikeuksia, jotka johtuvat takaajan antamasta takauksesta - takuuasiakirja.
3. Tavaran viimeinen käyttöpäivä löytyy tavarasta tai pahvipakkauksesta, jossa tavara myydään. Muussa tapauksessa vähimmäissäilyvyysajaksi katsotaan 2 vuotta.

§12 Henkilötietojen suojaaminen ja yksityisyyden suoja
1. Käyttäjä voi suostua siihen, että Myyjä käsittelee Henkilötietonsa tämän Säännön ehtojen mukaisesti rasti ruutuun oikeassa kentässä rekisteröintilomakkeessa tai tilauksessa. Suostumus henkilötietojen käsittelyyn on vapaaehtoista.
2. Myyjä käsittelee käyttäjän henkilökohtaisia ​​tietoja käyttäen ulkoisen hosting-yrityksen tarjoamaa palvelintilaa
3. Myyjä on Ylläpitäjä henkilötietojen joka suorittaa käsittelyä henkilökohtaisia ​​tietoja lain mukaisesti, mukaan lukien erityisesti säädöksen 29. elokuuta 1997, henkilötietojen suojaa (konsolidoitu teksti. Journal of Laws 2002, n. 101, pos. 926 muutettuna.) ja laki 18. heinäkuuta 2002, sähköisiin palveluihin (Journal of Laws nro 144, kohta. 1204, muutoksineen.).
4. Huolimatta suostumuksensa henkilötietojen käsittelyyn Client Valvoja käsittelee henkilötietoja siinä määrin kuin on tarpeen luoda ja muotoile sopimuksen sisällössä, muutos, ratkaisuja, ja asianmukainen täytäntöönpano hankinnat toteutetaan sähköiset palvelut, tilien tarkastaminen kanssa Käyttäjän, sekä markkinointipalveluja oma.
5. Ylläpitäjä on oikeus tehdä toimeksiantojen myymälän asiakkaille hänen etukäteen vahvistuksen noudattamista henkilötietojen lähettämällä olennaiset asiakirjat, kuten. Valokopio henkilöllisyystodistuksesta. Asiakirjan valokopion lähettäminen on vapaaehtoista. Jos kopiota asiakirjasta ei lähetetä tai perusteltu syy epäillä, pääkäyttäjä voi kieltäytyä myymästä saatavilla olevia tuotteita tai poistaa käyttäjätilin.
6. Sinulla on oikeus tarkastaa käsiteltyjen henkilötietojen milloin tahansa, sekä oikeus korjata ne ja oikeus vastustaa mainituissa tapauksissa säännöksiin lakien sekä kysynnän niiden poistamiseksi.
7. Käyttäjä on velvollinen päivittämään rekisteröintilomakkeessa annetut henkilökohtaiset tiedot välittömästi jokaisen henkilötietojen muutoksen jälkeen.
8. Jos epäilyt yhteensopivuuden totuus tai uutisten antama Käyttäjätilit ilmoittautumislomake (myös seurauksena tehty hakemus toisen käyttäjän) Administrator (huolimatta yllä) sai luvan toimi seuraavasti:

8.1. Käyttäjän kutsuminen välittömästi poistamaan virheelliset henkilötietojen tai henkilötietojen päivitykset;
8.2. Valitun tilauksen käyttäjän saatavuuden estäminen myymälässä,
8.3. Estää tilisi kunnes asia on selvitetty
8.4. Tilin poistaminen on peruuttamaton

9. Ylläpitäjällä on oikeus tehdä Henkilötiedot saataville vain sovellettavassa lainsäädännössä valtuutetuille yksiköille. Ylläpitäjä ei luo luvatonta ilmoittamista muille henkilöille, erityisesti luvattomille henkilöille, henkilötietojen suojaa vastaan.
10. Jos ylläpitäjä käsittelee henkilötietoja muuhun tarkoitukseen kuin Palvelun suorittamiseen tarvittavaan tarkoitukseen, Käyttäjä voi pyytää Palveluntarjoajaa lopettamaan henkilötietojensa käsittelyn.
11. Transit Center käsittelee henkilötietoja verkkokaupassa tehdyn tilauksen toteuttamiseksi. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille ilman lupaa.
12. Transit Centerin suorittamaa henkilötietojen käsittelyä ja tallentamista koskeva täydellinen tietosuojakäytäntö on saatavilla osoitteessa: https://www.transitcenter.fi/privacy_policy.php.

§13 Kaupan toiminnot
1. Transit Centerin verkkosivustolla saatavilla olevat tuotteet esitetään erityisten toimintojen perusteella, jotka mahdollistavat lajittelusääntöjen valinnan.
2. Transit Center -palvelussa käytettävät toiminnallisuudet mahdollistavat:
- tuotteiden paikannuksen ja lajittelun osien laatuluokan mukaan,
- sellaisten tuotteiden paikannus ja lajittelu, jotka vastaavat tuotehakukoneeseen kirjoitettuja lauseita,
- tiettyyn ajoneuvon valmistajaan sopivien tuotteiden paikannus ja lajittelu.
3. ,,ehdotetut,, -merkinnällä varustettujen tuoteluetteloiden ylimmillä sijoilla olevat suositellut tuotteet perustuvat siihen, että ne vastaavat tuoteryhmää ja osan laatua.
4. Oletusarvoisesti parasta vastinetta rahalle tarjoavat tuotteet mainostetaan ja merkitään Transit Center -kaupassa "premium-varaosiksi".
5. Myymälässä olevat tuotteet jaetaan laadun mukaan seuraavasti: alkuperäiset osat, OEM-osat, premium-varaosat, varaosat, varaosat, käytetyt osat.
6. Tuotesivuilla on todellista tietoa tietyn tuotteen myydyistä kappalemääristä.

§14 Tuotearvostelut
1. Transit Center tarjoaa DSA:ssa (eli Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksessa (EU) 2022/2065, annettu 19 päivänä lokakuuta 2022, digitaalisten palvelujen sisämarkkinoista ja direktiivin 2000/31/EY muuttamisesta, joka tunnetaan myös nimellä digitaalipalvelulaki) tarkoitettuja epäsuoria palveluja. Palvelut on suunnattu vastaanottajille Euroopan unionin ja Ison-Britannian alueella, mukaan lukien:
(a) mielipiteiden lisääminen tuotteista
2. Myymälässä esiteltyjä tuotteita koskevat mielipiteet ovat vapaaehtoisia, ja ne tulevat todellisilta asiakkailta, jotka ovat ostaneet tuotteen.
3. Arvostelut ovat moderoitavissa.
4. Tuotearvosteluja ei saa julkaista, jos ne täyttävät vähintään yhden seuraavista kriteereistä: arvostelu on aiheen ulkopuolinen; arvostelu sisältää mainontaa; arvostelun on laatinut kilpailija ja siihen liittyy eturistiriita; arvostelu sisältää kirosanoja tai muita yleisesti loukkaavina pidettyjä termejä; arvostelussa esitellään henkilötietoja; arvostelu koskee toimitusprosessia tai muita Myyjästä riippumattomia asioita.
5. Transit Center ei tunnista tai tarkista arvostelujen aiemmin laitonta sisältöä, eikä erityisesti käytä automaattisia menetelmiä tällaiseen tunnistamiseen tai tarkistamiseen.

§15 Vastuusäännöt
1. Transit Center voi estää tai poistaa asiakkaan tilin tilanteessa, jossa on tapahtunut turvallisuussääntöjen rikkominen tai sääntöjen rikkominen, kuten: tilien rekisteröinnissä käytettävien bottien käyttö, Transit Centerin toimittaminen virheellisiä tietoja tilauksesta, tilausten tekeminen maksuvelvoitteella täyttämättä tätä velvoitetta.
2. Asiakkaalle ilmoitetaan päätöksestä poistaa tai estää tilinsä Transit Centerin kaupassa.
3. Asiakkaalla, joka ei hyväksy päätöstä tilinsä estämisestä tai poistamisesta, on oikeus tehdä valitus verkkokaupan kannalta merkitykselliseen sähköpostiosoitteeseen.

§16 Uutiskirje
1. Asiakas voi vapaaehtoisesti käyttää uutiskirjepalvelua.
2. Uutiskirjepalvelun käyttäminen edellyttää, että asiakkaalla on laite, jossa on verkkoselain viimeisimmällä versiolla, joka tukee JavaScriptiä ja evästeitä, jolla on pääsy Internetiin ja aktiivinen sähköpostitili.
3. Tämän palvelun puitteissa lähetettävät sähköpostit lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka Asiakas on ilmoittanut uutiskirjeeseen rekisteröitymisen yhteydessä.
4. Uutiskirjeessä lähetettävissä viesteissä on tieto mahdollisuudesta peruuttaa uutiskirjeen tilaus sekä linkki, jonka kautta uutiskirjeen voi peruuttaa.
5. Asiakas voi peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin tahansa ilmoittamatta mitään syytä tai aiheuttamatta mitään kuluja kohdassa (4) mainitun vaihtoehdon avulla tai lähettämällä viestin kaupan sähköpostiosoitteeseen: info@transitcenter.uk.
6. Uutiskirjettä koskevat valitukset tulee ilmoittaa palveluntarjoajalle sähköpostiosoitteeseen: info@transitcenter.uk.

§17 Loppumääräykset
1. Säännöissä, joita ei säännellä asetuksissa, sovelletaan yleisesti sovellettavan Puolan lain säännöksiä, erityisesti siviililain säännöksiä, 30.5.2014 kuluttajien oikeuksista annettua lakia.
2. Ehdot eivät sulje pois tai rajoittaa ostajien oikeuksia, jotka kuluttajalla on oikeus pakollisten lakien nojalla. Jos asetusten määräykset ja kuluttajan oikeuksia luovuttavan lain pakottavat säännökset ovat ristiriidassa, säännökset ovat ensisijaisia.
3. Sopimusehdot ovat kaikkien asiakkaiden saatavilla sähköisesti Kauppa -sivulla Käyttöehdot-välilehdellä.)
4. Myyjä pidättää itsellään oikeuden muuttaa ehdot ja ehdot. Sääntöjen muuttaminen tulee voimaan Myyjän ilmoittamassa määräajassa, joka ei ole lyhyempi kuin 7 päivää sen jälkeen, kun muutokset on annettu Kauppojen verkkosivuilla. Asiakkaan toimittamat tilaukset ennen säännösten muutosten voimaantuloa toteutetaan voimassa olevien säännösten mukaisesti. Säännösten muutoksesta käyttäjille ilmoitetaan heidän sähköpostiosoitteillaan.
5. Kauppiaan myyvä tavaroiden myyntiä koskeva sopimus on Puolan lainsäädännön alainen. Täyttämällä tilauksen ja hyväksymällä säännöt Käyttäjä samanaikaisesti suostuu siihen, että Puolan lainsäädäntö valitaan Shopin kautta tehdyllä myyntisopimuksella.
6. Myymälän ja kuluttajien väliset myyntisopimuksista johtuvat riidat ratkaistaan ensisijaisesti neuvottelemalla, jotta riita voitaisiin ratkaista sovinnollisesti ottaen huomioon kuluttajariitojen tuomioistuinten ulkopuolisesta ratkaisemisesta annettu laki. Jos tämä ei kuitenkaan ole mahdollista tai ei tyydytä jompaakumpaa osapuolta, riidat ratkaistaan toimivaltaisessa yleisessä tuomioistuimessa.
7. Asiakkaalla, joka on kuluttaja, on myös oikeus käyttää tuomioistuimen ulkopuolisia riidanratkaisukeinoja, erityisesti esittämällä valitusmenettelyn päätyttyä sovittelupyynnön tai pyynnön asian käsittelemisestä välimiesoikeudessa.
8. Asiakas, joka on säännösten mukainen kuluttaja, voi riidan ratkaisemiseksi sovinnollisesti tehdä valituksen ODR (Online Dispute Resolution) -verkkopalvelun kautta, joka on saatavilla osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

EUROOPAN PARLAMENTIN JA NEUVOSTON ASETUS (EU) 2016/679