Warning: Use of undefined constant languages_id - assumed 'languages_id' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /includes/modules/header_tags/ht_product_title.php on line 879
Nissan NV400 tosi tarina, TRANSIT CENTER


Nissan NV400 – uusi nimi, uusi malli, uusi tyyli

Nissan NV400 on toinen tulos yhteistyöstä kolmen autokonsernien välillä. Auton esittely tapahtui vuonna 2010 Hanoverissa pidetyssä hyötyajoneuvojen messuilla. Nissan NV400:in on suunnitellut Nissanin Euroopan muotoilukeskus. Tämä auto eroaa hiukan kaksoismalleista, siinä on täysin erilainen jäähdyttimen säleikkö, etupuskuri, konepelti ja ajovalot, jotka Nissanissa on integroitu LED-päiväajovaloihin.

Nissan NV400:ille tehtiin, kuten muuillekin malleille, pieni modernisointi vuonna 2014. Nissan NV400:in konepellin alle osui silloin laajennettu 2,3 litran moottorivalikoima, joka on varustettu yhdellä tai kahdella turboahtimella (BiTurbo). Yhdellä turboahtimella varustetut moottorit tuottavat 110 hv tai 125 hv, kahdella turboahtimella varustetut moottorit tuottavat 135 hv ja 163 hv. Turboahdettujen yksiköiden tarjontaan liittyi myös 150 hv-malli, joka on varustettu yhdellä turboahtimella.

Nissan NV400, kuten muutkin mallit, jotka ovat kolmen tuotemerkin yhteistyön tuloksia, on saatavana neljässä akseliväliversiossa. L1-merkittyjen mallien akseliväli on 3182 mm ja etuveto, mallit L2 - 3682 mm (FWD), L3-merkittyjen autojen on kaksi versiota: L3 – 4332 mm (FWD) tai L3 – 3682 mm (RWD), L4 – 4332 mm (RWD) -versio oli myös saatavana. Kuten voit nähdä, Nissan NV400 voitaisiin varustaa etuvedolla (FWD) tai takavedolla (RWD).

Toistaiseksi Nissan ei ole esittänyt uutta NV400 - mallia, tämä malli on poistettu myös valmistajan verkkosivuilta. Vaikka Opel Movano ja Renault Master esittelivät pakettiautoilleen uusia sukupolvia vuoden 2019 lopulla, Nissan ei tehnyt sitä.

<- Palaa historiaan Nissan Interstar Lue seuraava Nissan Interstar ->