TEKNIIKKAA, JOTKA ON LÄHETTÄVÄT FORD-PASSITUKSESSA, JOTKA ÄLÄ KOSKAAN tiedä!
Ford Transit on yksi suosituimmista kaupallisista autoista Euroopan ja Yhdysvaltojen markkinoilla. Sen nykyinen rakenne koostuu vuosien kokemuksesta ja kymmeniä tekniikoista, joista sinulla ei ole aavistustakaan.
Laitteiden valikoima alkaa Adaptive Cruise Control (ACC) -järjestelmällä. Jotkut ihmiset haluavat mennä kavereille, jotka haluavat mennä kyytiin. ACC ylläpitää vakionopeutta ja riittävää etäisyyttä ajoneuvosta auton edessä.
Määritä kuljettajalle lähettämäsi ajuri. Erityistä huomiota ansaitseva järjestelmä vakauttaa ajoneuvoa ristisylinterin aikana (sivusuuntainen vakaus). Järjestelmä valvoo antureita 100 kertaa sekunnissa, ja jos havaitaan puomi, kiinnitä jarrut varovasti toisella puolella auttamaan kuljettajaa pysymään kaistalla. Turvallisuuden alalla läpimurto on törmäyksenestojärjestelmä (Pre-Collision Assist), jossa on jalankulkijoiden havaitsemistoiminto. Nämä tekniikat perustuvat tutka- ja kamerointijärjestelmään, joka mahdollistaa tienviittojen tunnistamisen.
Tutustu jalankulkijoiden tunnistusominaisuuksiin animaatiossa:
Seuraavat parannukset liittyvät liikenneturvallisuuden parantamiseen. Parannettua elektronisen ajonvakautusjärjestelmän (ESC) järjestelmää on parannettu käyräohjauksella (automaattinen, jarruttamalla varovasti taivutuksen aikana) ja Roll Stability Control (vakautta ja estää auton kallistumisen tai sen kaatumisen).
Seuraavat muutokset liittyvät sähköiseen, nimittäin SYNC 2. -järjestelmään. Se korvasi aiemmin käytetyn SYNC-tekniikan, joka on edelläkävijä kosketusnäytöissä, puheluita, viestejä ja MP3-soittimia. Jo ensimmäisessä versiossa oli hätäpuhelutoiminto (Emergency Assist), joka automaattisesti liittää hätäpalveluihin onnettomuuden sattuessa. GPS lähettää ajoneuvon koordinaatit ja mahdollistaa puhumisen kuljettajan kanssa. SYNC 2 on varustettu uudella 6 tuuman värinäytöllä teräväpiirtotarkkuudella ja navigointiäänellä.
SYNC 2 in Ford Transit mk7
| | Panel of new SYNC 3 |
Bode qua này là thông tin này. SYNC 2 -järjestelmän menestyksen jälkeen Ford ei pysy laakereissaan ja pyrki parantamaan tuotteen parantamista. Emme odottaneet tuloksia, koska helmikuussa 2016 - SYNC 3 ensi-iltansa. Suurin muutos? Päivitetty, intuitiivisempi käyttöliittymä. Suurennettu painikkeet, yksinkertaistaa tiedonsaantia. SYNC 3 on n. 10 kertaa tehokkaampi kuin SYNC 2. Riippumatta siitä, käytätkö kosketusnäyttöä tai äänikomentoja - kaikki toimii hyvin tasaisesti.
Tämän jälkeen kuusi nopeuksinen automaattivaihteisto on vaihdettava kuuden nopeuden manuaalivaihteiston sijasta. Muita muutoksia ovat Ford Transit Custom Wagon. Sinulle tulee uusi takajousitus. |