auton-osat@transitcenter.fi
Kotisivu
Koriisi
Kirjaudu
Verkkokauppa, jossa on varaosat pakettiautoihin
All
Ford
Fiat
Iveco
Renault
Peugeot
Citroen
Opel
Nissan
Mercedes
Volkswagen
Etsi
FORD
Transit MK8 2014 -
Transit MK7 2006 - 2013
Transit MK6 2000 - 2006
Transit MK5 1994 - 2000
Transit MK4 1991 - 1994
Transit MK3 1986 - 1991
Transit MK2 1978 - 1985
Connect MK1
Connect MK2
Custom 2012 -
Courier 2014 -
Fiat
Fiat Ducato 2006
Fiat Ducato 1994-2006
Peugeot
Peugeot Boxer 2006
Peugeot Boxer 1994-2006
Citroen
Citroen Jumper 2006
Citroen Jumper 1994-2006
Renault
Renault Master 2010-2019
Renault Master 1997-2010
Opel
Opel Movano 2010
Opel Movano 1997-2010
Iveco
Iveco Daily 2014
Iveco Daily 2006-2014
Iveco Daily 1996-2006
Nissan
Nissan Interstar
Nissan NV400
Volkswagen
Volkswagen Crafter 2016
Volkswagen Crafter 2006-2016
Mercedes
Mercedes Sprinter 2018
Mercedes Sprinter 2006-2018
Mercedes Sprinter 1995-2006
Kauppa
Iveco Daily
Iveco Daily 2006-2014
Ajojärjestelmä
Ajojärjestelmä
Ajojärjestelmä Iveco Daily 2006 kytkimen, potkuriakselin keskilaakerin
Iveco Daily IV -Ajojärjestelmä koostuu kaikista osista, jotka on suunniteltu siirtämään vääntömomentti moottorista pakettiauton pyöriin. Heti moottorin jälkeen voimansiirto on tärkein järjestelmä, jonka ansiosta Iveco Daily voi liikkua. Hyvin suuret voimat vaikuttavat käyttöjärjestelmän osiin, joten niiden valmistuksessa käytettävien materiaalien on oltava korkealaatuisia. Neljännen sukupolven Iveco Daily on vakiovarusteena takaveto (RWD). Vuonna 2007 Iveco esitteli yhteistyössä SCAM-tuotemerkin kanssa nelivetoisen Daily: n. Tämän voimansiirron ajoneuvoja käytetään mm. Paloautoina, leiriläisinä, poliisiautoina tai muina erityistehtäviin tarkoitetuina ajoneuvoina.
Vetoakseli, potkuriakselin tuki Iveco Daily 2011
Vetoakseli on pitkä, suora akseli, jossa on kardaaninivelet, joka välittää vääntömomentin vaihdelaatikosta käyttöakselille. 4x4-versiossa on vaihdelaatikko, jossa keskivahvistin vaihdelaatikon takana. Sen tehtävänä on jakaa käyttö kahdeksi potkuriakseliksi, joista toinen käyttää taka-akselia ja toinen etuakselia. Vakavien toimintahäiriöiden välttämiseksi siinä on keskivahvistin, joka toimii samalla tavalla kuin akseliero. Vetoakselin vapauttamiseksi käytetään potkuriakselin keskilaakereita. Suuren kilometrimäärän pakettiautojen akselilaakerit on ehkä vaihdettava, koska niiden laakerit kuluvat ajan myötä. Akselin molemmissa päissä olevat nivelet antavat sen toimia eri kulmissa. On tarpeen tarkistaa säännöllisesti, onko kardaaniliitoksissa löysiä. Jos jokin akselin päistä on huomattavasti löysä, vaihda U-liitos.
CV nivelet ja vetoakselit Iveco Daily IV
Käyttöjärjestelmän viimeiset osat ovat vetoakselit ja vetonivelet. Nämä osat sijaitsevat tasauspyörästön takana ja välittävät energiaa pyöriin. Jos vetoakseleihin kohdistuu liian raskaita voimia, nämä akselit voivat rikkoutua. Vaurioitunut vetoakseli ei siirrä voimansiirtoa pyörään ja estää lisäajoa.
Iveco Daily 2006: n voimansiirtoluokkaan kuuluvat myös osat, kuten vaihdelaatikon kiinnike, vaihdevaijeri, kytkinpumppu, orjasylinteri, laakerit ja paljon muuta. Jos tarvitsemasi varaosa ei ole tarjouksessamme, ota yhteyttä myyntiosastoon. Neuvonantajat auttavat sinua valitsemaan pakettiautollesi tarvittavan varaosan.
Stan
Kaikki
uusi
käytetty
Tuotteen Kuvan
Tuotteen nimi-
Hinta
Osta nyt
Kardaanin tukilaakeri 40mm Iveco Daily 2014 Trateo
31.50€
Lisää koriin
Lisää koriin
Sivua:
1
Näytetään
1
-
1
(
1
kohdetta yhteensä)
Tiedotus
Toimituskulut
Maksuista
Sivuston käyttö
Kosketus
Kori
0 tuotetta
Paras myynti
Kardaanin tukilaakeri 40mm Iveco Daily 2014 Trateo