Your browser does not support JavaScript!


MITÄ FORD TULEVAISUUDEN?

Kuluneen vuoden aikana olemme saaneet erilaisia ​​tietoja suunnitelmista, ideoista ja Ford-projekteista. Osa niistä koskee myös Ford Transitia. Yritämme kerätä nämä tiedot yhteen paikkaan. Hanki vyöt ja mene kanssamme pieneen matkaan tulevaisuuteen!



SÄHKÖAUTOT



Puolet Fordista tulee olemaan hybridi- ja sähköautoja vuoteen 2020 mennessä. Vuonna 2014 otettiin käyttöön kolme mallia C-max Energi, Ford Mondeo Hybrid ja Ford Focus Electric valituille eurooppalaisille jälleenmyyjäverkoille. Se ei toiminut varsin hyvin, esimerkiksi Mondeo Hybridin tuotanto alkoi vasta marraskuussa 2014. Vuoteen 2020 mennessä se käyttää 4,5 miljardia dollaria sähköistääkseen osan mallivalikoimastaan. Tuolloin Ford tarjoaa 13 hybridi- ja sähkömallia. Vuosikymmenen loppuun mennessä tällaiset ajoneuvot kattavat 40 prosenttia. Tämän valmistajan tarjoukset. Ensimmäinen askel on ottaa käyttöön edellä mainittu Focus Electric kaikille Euroopan markkinoille.



CAR OSA 3D-TULOSTUKSESTA



Ford yrittää 3D-tulostusta auton ja vanin osille. Yhtiö alkaa spoilerit, nämä virtaviivainen koristeet kiinnitetty autojen ulkokäyttöön jotta ne näyttävät nopeammin. Tällä hetkellä yhtiö testaa osat Ford Performance -autoryhmäänsä, mutta 3D-painettuja osia voitaisiin käyttää massamarkkinoiden autoja ja kuorma-autoja varten tulevaisuudessa.
Kolmiulotteinen tulostus tapahtuu yhtiön tehtaalla Dearbornissa, Michiganissa, käyttäen Stratasysin valmistamaa tulostinta (Ford: "pystyy painamaan autojen osia lähes minkä tahansa muodon tai pituuden mukaan").



UUSI UK INNOVAATIOYKSIKKÖ


Ford on valinnut Yhdistyneen kuningaskunnan, koska se kehittää älykkäämpää liikennettä, joka raahaa kaikki Brexitin ongelmat. Autokaupan eurooppalainen älykkäät kaupunkitutkimuskeskus perustuu East East -yritykseen, Stratforfin olympiapuistoon, joka on myös BT Sportin, University College Lontoon ja uuden avatun Plexal-teknologiakeskuksen.
"Nopeasti kasvava joukkoamme täällä Lontoossa liikkuvan liikkuvuuden innovaation ytimessä on kriittinen uusien teknologioiden oppimisen ja kehittämisen nopeuttamiseksi", sanoo Fordin varapresidentti ja Eurooppa, Lähi-idän ja Afrikan presidentti.
Ford ilmoitti äskettäin, että se keskittyy teknologiaan, jossa on nimetty jumittumattoman auton yksikön päällikkö Jim Hackett.



AUTOMAATTI-AUTOT


Ford on jo kastanut varren tai kaksi tulevaisuuteen. Viime vuonna se osti Chariot, San Franciscon ratsastuspalvelu, joka käyttää Ford Transit 15-paikkaisia ​​pakettiautoja. Ford ilmoitti tänä vuonna, että se investoi 1 miljardi dollaria Argo AI: n, entisten Google- ja Uber-insinöörien perustamaan keinotekoiseen älykkyyden ja robotiikan varaan. He työskentelevät ohjelmiston Fordin ensimmäisen täysin itsenäisen ajoneuvon, jonka yhtiö sanoo käynnistää vuonna 2021.
Mark Fieldsin Fordin toimitusjohtaja esitteli vuonna 2016, että heidän on kaksinkertaistettava Fordin Silicon Valley -työvoiman ja laajennettava laitoksiaan 150 000 neliömetriä vuoden 2016 loppuun mennessä. Field's on lupaava itsenäinen ajoneuvo, joka on SAE Level 4 -standardin automaatio 2021. Fields liittyi Fordiin vuonna 2014, sillä hän on alusta alkaen asettanut etusijalle itseluokkien autojen tutkimus- ja kehitystyöt. Kentän tavoitteena on, että Ford luo itsenäisiä ajoneuvoja seuraavien 100 vuoden ajan.
Lyhyesti sanottuna tämä tarkoittaa kuljettajia, joilla ei ole ohjauspyörää tai liikerasiaa ja joita käytetään kaupunkiympäristöissä. Kiinan hakukoneyritys Baidu ja Ford investoivat yhteensä 150 miljoonan dollarin Velodyne LiDAR -yhtiöön, joka on valon havaitsemis- ja vaihteleva tekniikka 3D-digitaalisen kuvantamisen kannalta. Velodyne-tekniikka käyttää kameroiden yhdistelmää. Laser-beam-anturi ja valo, jotka arvioivat ympäröivää ympäristöä, jolloin luodaan 360 asteen visuaalinen kartoitus.


Do you know that ... ?

Muut artikkelit blogissa: